بازارشناسی

/
بازارشناسی شناسايي بازار يكي از عوامل مهم در بحث فروش و بازاريابي مي …

20 عامل ايجاد تمايز در محصولات

/
عوامل ايجاد تمايز در محصولات   ذائقه ای متفاوت ظا…

ده فرمان تبليغات

/
ده فرمان تبليغات   تبليغات موفق و مؤثر نيازمند رعايت يكس…

دلايل استفاده از تحقيقات بازاريابي

/
 تحقیق بازاریابی  MARKETING RESEARCH   دلايل استفاده از تحقيقات ب…

رهنموده هاي 10 گانه اجراي بازاريابي انقلابي

/
رهنموده هاي 10 گانه اجراي بازاريابي انقلابي بسط منابع محدود، ا…

معرفی گروه چرتکه اول

/
 معرفی گروه تخصصی چرتکه اول گروه تخصصی چرتکه اول با استفاده…