دلايل استفاده از تحقيقات بازاريابي

 تحقیق بازاریابی  MARKETING RESEARCH

 

دلايل استفاده از تحقيقات بازاريابي

  1. استفاده از اطلاعات مربوط به  تحقيق جهت تنظيم يا تجديد استراتژی های بازاريابي.
  2. شناسايي فرصتها و نيازهای بازار و مصرف كنندگان.
  3. تنظيم برنامه ها يا اصلاح آميخته بازاريابي (محصول، قيمت، توزيع و تبليغ).
  4. پيش بيني فروش شركت.
  5. جلوگيری از مصرف هزينه های اضافي ناشي از كم يابي اطلاعي.
  6. كمك به مديران برای تصميم گيری ها بر مبنای واقعيات نه حدسيات.
  7. آگاهي از نقش و آثار تبليغات.
  8. شناخت قوتها و ضعفهای شركت و رقبا.
  9. استفاده از تحقيقات بازاريابي برای ارتباط بهتر با مشتريان.
  10. تحقيقات برای تعليمات و تبليغات سازمانها.
  11. يافتن ايده های جديد و به روز بودن شرايط محيطي.
  12. افزايش ميزان رضايت مشتريان. 

 

baner-internet

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.