شرح وظايف حسابدار

شرح وظايف حسابدار خوب

  1. اداره سیستمهای حسابداری و دفترداری به نحو کارا و موثر مطابق با قوانین و مقررات مالی و قانونی .

  2. نگهداری و کنترل حساب اعتبارات واگذاری و هزینه شده .

  3. انجام اقدامات لازم در زمینه پرداخت حقوق و دستمزد .

  4. ثبت به موقع و به تاریخ وقوع کلیه وقایع مالی در دفاتر دستمزد .

  5. تهیه دفاتر مالی ، تراز عملکرد ، بودجه ، حساب سود و زیان و سایر صورتهای مالی .

  6. نگهداری حساب ریالی انبارها ، اموال و محاسبه قیمت تمام شده و قیمت فروش محصولات .

  7. بررسی و تعیین انحرافات و مغایرتهای احتمالی در پرداختها و هزینه ها ، ضایعات خرید و مصرف مواد و قطعات ، ساعات کار تلف شده ، اقلام انبارها و موارد مشابه .

  8. تهیه خلاصه وضعیت وصولیها ، پرداختها ، مطالبات ، بدهیها ، نقدینگی شرکت و … و ارائه آن به مدیریت مالی  .

  9. کنترل و نظارت بر شرایط مالی قراردادها و انجام اقدامات لازم جهت پرداخت به موقع آنها به مدیریت مالی .

  10. بررسی ، تهیه و تنظیم ، کنترل و تائید کلیه اسناد حسابداری .

  11. صدور اسناد مربوط به پرداخت کسورات بیمه ، مالیات ، وام و

  12. صدور اسناد صندوق و دریافت و پرداختهای نقدی

  13. انجام کلیه خدمات کامپیوتری مربوط به فعالیتهای مالی شرکت .

  14. رعایت ایمنی و بهداشت و نظم و مقررات در محیط کار .

  15. شرکت در کلاسهای آموزشی .

  16. ارائه گزارشات مختلف از فعالیتهای مالی به صورت مستمر و ارائه آن به مدیر مالی .

  17. انجام سایر امور محوله از طرف مدیر مالی 

 

انجام كليه امور و خدمات حسابداري و مالي واحدهاي تجاري و شركتها با ما تماس بگيريد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.