چالشهای بازاریابی در شرایط جدید بازار
چالشهای بازاریابی در شرایط جدید بازار
- بی نظمی وهرج ومرج های گوناگون طبیعی وساختگی پیش از نظم یافتن نظام جدید
- شفاف نبودن وناشناخته بودن وضعیت بازار
- تصمیمات آنی وجبرانی و اقدامات عجولانه وهیجانی
- حاکم شدن روحیه صبرو انتظار در کسب وکارها
- دادوستدها ورفتارهای کاذب
- افزایش نرخ تورم همراه با نوعی رکود وگرانی
- پیدایش بازارهای زیرزمینی ،قاچاق، شبه قاچاق وغیررسمی
- افزایش شیوه ها وابزارهای کنترل،بازرسی،نظارتی و حمایتی
- آماده نبودن بستر لازم ومناسب برای پیاده سازی طرح هدفمندی یارانه ها
- ورود وخروج داوطلبانه یا اجباری بعضی از شرکتها، برندها ومحصولات
- ورود کالاهای وارداتی به ویژه واردات چین ونگرانی ونومیدی برای سرمایه گذاران داخلی وسرمایه گذاری های جدید
- نداشتن الگو ومدلهای مناسب برای مدیریت در شرایط جدید
- ناباوری،بی اعتمادی وبی اعتنایی بین دولتمردان ،فعالان اقتصادی ودانشگاهیان وکارشناسان برای تدوین استراتژی ها ومعرفی الگوهای مناسب
- مقاومت در برابر تغییر ونگرشهای نادرست و برخوردهای نامناسب
- دیدگاههای متفاوت ومتناقض در مورد اجرائی کردن طرح هدفمند کردن یارانه ها
- شایعه سازی وشایعه پراکنی ناشی از عملکردها وگفتار ورفتار متفاوت وسلیقه ای
- تحلیل وتفسیرهای نادرست
- فرایندهای کند،کهنه وپیچیده در انجام امور
- شکاف ونابرابری رقابتی بین بخش دولتی وخصوصی
- وجود امواج گوناگون مشکل آفرین داخلی،خارجی ،ملی و بین المللی
دیدگاه خود را ثبت کنید
تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟در گفتگو ها شرکت کنید.