چالشهای بازاریابی در شرایط جدید بازار

چالشهای بازاریابی در شرایط جدید بازار

 

  1. بی نظمی وهرج ومرج های گوناگون طبیعی وساختگی پیش از نظم یافتن نظام جدید
  2. شفاف نبودن وناشناخته بودن وضعیت بازار
  3. تصمیمات آنی وجبرانی و اقدامات عجولانه وهیجانی
  4. حاکم شدن روحیه صبرو انتظار در کسب وکارها
  5. دادوستدها ورفتارهای کاذب
  6. افزایش نرخ تورم همراه با نوعی رکود وگرانی
  7. پیدایش بازارهای زیرزمینی ،قاچاق، شبه قاچاق وغیررسمی
  8. افزایش شیوه ها وابزارهای کنترل،بازرسی،نظارتی و حمایتی
  9. آماده نبودن بستر لازم ومناسب برای پیاده سازی طرح هدفمندی یارانه ها
  10. ورود وخروج داوطلبانه یا اجباری بعضی از شرکتها، برندها ومحصولات
  11. ورود کالاهای وارداتی به ویژه واردات چین ونگرانی ونومیدی برای سرمایه گذاران داخلی وسرمایه گذاری های جدید
  12. نداشتن الگو ومدلهای مناسب برای مدیریت در شرایط جدید
  13. ناباوری،بی اعتمادی وبی اعتنایی بین دولتمردان ،فعالان اقتصادی ودانشگاهیان وکارشناسان برای تدوین استراتژی ها ومعرفی الگوهای مناسب
  14. مقاومت در برابر تغییر ونگرشهای نادرست و برخوردهای نامناسب
  15. دیدگاههای متفاوت ومتناقض در مورد اجرائی کردن طرح هدفمند کردن یارانه ها
  16. شایعه سازی وشایعه پراکنی ناشی از عملکردها وگفتار ورفتار متفاوت وسلیقه ای
  17. تحلیل وتفسیرهای نادرست
  18. فرایندهای کند،کهنه وپیچیده در انجام امور
  19. شکاف ونابرابری رقابتی بین بخش دولتی وخصوصی
  20. وجود امواج گوناگون مشکل آفرین داخلی،خارجی ،ملی و بین المللی
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.